اتحادیه اروپا هم اعدام جاسوس انگلیس را محکوم کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اتحادیه اروپا هم اعدام جاسوس انگلیس را محکوم کرد

بعد از واکنش‌های عصبی انگلیس به اعدام علیرضا اکبری، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم در بیانیه‌ای همسو با لندن این اعدام را محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۵ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 15
کد خبر: ۱۶۸۴۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، بعد از واکنش‌های عصبی انگلیس به اعدام علیرضا اکبری جاسوس لندن، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم امروز یکشنبه (۱۵ ژانویه، ۲۵ دی) در بیانیه‌ای همسو با انگلیس این اعدام را محکوم کرد. 

 

در این بیانیه به نقل از بورل به نمایندگی از اتحادیه اروپا آمده است: اتحادیه اروپا اعدام علیرضا اکبری تبعه ایرانی-بریتانیایی در ایران را با شدیدترین لحن محکوم و بار دیگر مخالفت شدید خود با استفاده از مجازات اعدام در هر شرایطی را یادآوری می‌کند.

 

بروکسل سپس با خانواده جاسوس انگلیس ابراز همدردی و با کارفرمای او ابراز همبستگی کرده و مدعی شده «اعدام یک شهروند اروپایی سابقه‌ای وحشتناک است که اتحادیه اروپا آن را از نزدیک پیگیری خواهد کرد».

 

اتحادیه اروپا در پایان این بیانیه مداخله‌جویانه، از ایران خواسته از هر گونه اعدام در آینده خودداری کند و سیاست ثابتی را در قبال برچیدن این مجازات دنبال کند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار